w fabii rs ma kompresor
czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?
Zwiń
X
-
sew1981, turbo + kompresor
jest jeszcze 1.4 tsi (jak woli audi tfsi) 185hp w A1
Zamieszczone przez sew1981zakap, zapomniałeś dodać, że 1.4 tsi 160 tki...to szmelc z którymi vag miał niezłe problemy :roll: Dobrze, że w OII nie było tej odmiany nigdykliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Hanz2kOgranicznik obrotów działa zawsze. Z reguły tam gdzie na obrotomierzu zaczyna się czerwona ciągła kreska o ile nie było przy silniku grzebane.
ogranicznik z tego co znalazłem w 1.4 tsi włącza się gdzieś w okolicach 6600-6800 obrotów a czerwone pole to zaczyna się bodajże od 6000.
ogranicznik działa przy przyśpieszaniu jedynie, poprzez odcięcie paliwa, natomiast nic (oprócz zdrowego rozsądku) nie stoi na przeszkodzie, aby zredukować z 6 biegu przy 140km/h na bieg 2 i zobaczyć (jednorazowo) jak obroty śmigają poza zakres.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
no to już musi zdrowo zapierdalać :!:
ja jebie :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Mihau, gdzie i za ile? Jaka sprężarka? A co z intercoolerem?
Caxa ma badziewny i szybko i łatwo zagotować silnik można.kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
No to już wiem co chce na gwiazdeczkę.... Tylko co na to łańcuszek i nastawnik :-)
Mocy przybywaj!kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
TM1, koło 8 koła jak tak patrzę na zakres modyfikacji Chyba, że kompoty lubią dojebać z cenami, to koło dyszki wyjdzie ostatecznie.Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez MaicroftA po co, przeciez tu wszyscy ulani powozacy tymi malym TSI twierdza ze jest optymalnie :diabelski_usmiech
Komentarz
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez TippoZamieszczone przez _tm_jamesbondzio, info z fb Compsportu
Komentarz
-
Zamieszczone przez MaicroftA po co, przeciez tu wszyscy ulani powozacy tymi malym TSI twierdza ze jest optymalnie :diabelski_usmiechkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bohenidas, a co tu tłumaczyć.
198,5 KM i 282 Nm
Teraz trzeba poszukac wlasciciela tego Golfa V i pytac sie o wrazenia :-D
Seria 132km/208nm
Nic nie padnie. Bez obawy. Zapas w układzie korbowo-tłokowym jest jeszcze duzy.VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline
Komentarz
-
-
idas, wrażenia pewnie takie same jak właścicieli RSsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
Komentarz